Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, В. В.-
dc.date.accessioned2014-02-14T11:01:42Z-
dc.date.available2014-02-14T11:01:42Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3001-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються тенденції стандартизації, інформатизації та технологізації розвитку післядипломної педагогічної освіти (ППО) в умовах трансформації суспільства. Розкриваються пов’язані з ними завдання та шляхи їх вирішення. Обґрунтовується роль Університету менеджменту освіти та консорціуму в розробленні стандартів, удо- сконаленні змісту й запровадженні інноваційних педагогічних технологій, модернізації наукової діяльності у ППО.uk_UK
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UK
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UK
dc.subjectуніверситет менеджменту освітиuk_UK
dc.subjectтрансформації в освітіuk_UK
dc.titleТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВАuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oly.pdf292,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.