Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремень, В. Г.-
dc.date.accessioned2014-02-14T10:57:04Z-
dc.date.available2014-02-14T10:57:04Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2998-
dc.description.abstractУ статті простежено тенденції формування цінностей освіти як відповідь на виклики сучасного цивілізаційного поступу. Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти. Зазначено необхідність інтеграції науки й освіти в навчальному процесі. Наголошено на активності особистості у здобутті знань, розвитку та самоствердженні. Підкреслено необхідність формування сучасного світогляду, орієнтованого на сприйняття й активне творення майбутнього.uk_UK
dc.subjectособистістьuk_UK
dc.subjectнаціональна система освітиuk_UK
dc.subjectсвітоглядні орієнтириuk_UK
dc.subjectзміст освітиuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectконцепція стійкого розвиткуuk_UK
dc.subjectфілософія освітиuk_UK
dc.subjectосвітня діяль- ність, науково-технічна творчістьuk_UK
dc.titleІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krem.pdf219,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.