Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваленко, О. Е. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-14T10:54:56Z | - |
dc.date.available | 2014-02-14T10:54:56Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2997 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки інженерів-педагогів магістерських програм, визначено методологічні основи дослідження, розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів. | uk_UK |
dc.subject | інженери-педагоги магістерських програм | uk_UK |
dc.subject | системна інтеграція діяльнісного | uk_UK |
dc.subject | особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів | uk_UK |
dc.subject | професійні компетенції | uk_UK |
dc.subject | психолого-педагогічна підготовка інженерів-педагогів | uk_UK |
dc.subject | , інженерно-фахова підготовка інженерів-педагогів | uk_UK |
dc.title | ПІДГОТОВКА ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ МАГІСТЕРСЬКИХ ПРОГРАМ – ЯКОЮ ЇЙ БУТИ? | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kov.pdf | 271,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.