Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, О. Е.-
dc.date.accessioned2014-02-14T10:54:56Z-
dc.date.available2014-02-14T10:54:56Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2997-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки інженерів-педагогів магістерських програм, визначено методологічні основи дослідження, розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів.uk_UK
dc.subjectінженери-педагоги магістерських програмuk_UK
dc.subjectсистемна інтеграція діяльнісногоuk_UK
dc.subjectособистісно орієнтованого і компетентнісного підходівuk_UK
dc.subjectпрофесійні компетенціїuk_UK
dc.subjectпсихолого-педагогічна підготовка інженерів-педагогівuk_UK
dc.subject, інженерно-фахова підготовка інженерів-педагогівuk_UK
dc.titleПІДГОТОВКА ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ МАГІСТЕРСЬКИХ ПРОГРАМ – ЯКОЮ ЇЙ БУТИ?uk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kov.pdf271,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.