Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДуднєва, Ю. Е.-
dc.date.accessioned2013-04-15T10:36:20Z-
dc.date.available2013-04-15T10:36:20Z-
dc.date.issued2013-04-15-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2490-
dc.description.abstractСтаття присвячено розгляду факторів формування іміджу керівника. Доведено, що спеціальна, соціальна, комунікативна, особистісна та індивідуальна компетентності впливають на формування іміджу управлінця.uk_UK
dc.description.sponsorshipВісник Харківського національного техніч-ного університету сільського господарства: Економічні науки.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectімідж, імідж керівника, компетенція, компетентністьuk_UK
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЙОГО ІМІДЖУuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudneva стаття.pdf202,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.