Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасюченко, П. В.-
dc.date.accessioned2013-03-27T07:48:22Z-
dc.date.available2013-03-27T07:48:22Z-
dc.date.issued2013-03-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2400-
dc.description.abstractВ рамках статті розкриваються особливості реалізації системи підготовки викладачів практичного навчання в галузі електроенергетики до професійної діяльності та підвищення їх мотивації навчання на основі професіографічного підходу. На думку авторів, професіограми як система вимог до викладача практичного навчання створюють можливості передбачати конкретні шляхи, засоби, операції та критерії їх професійної підготовки, а також дозволять вдосконалювати програму формування особистості майбутнього фахівця.uk_UK
dc.titleПРОФЕСІОГРАМА ВИКЛАДАЧА ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ В ГАЛУЗІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ, ЯК ОСНОВА СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васюченко П.В._стаття ВАК.doc195,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.