Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Ю. С.-
dc.date.accessioned2013-03-04T13:11:07Z-
dc.date.available2013-03-04T13:11:07Z-
dc.date.issued2011-05-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2287-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі підвищення якості навчання майбутніх інженерів-електроенергетиків дисципліни «Електромагнітні перехідні процеси». Аналіз існуючих методик тестування показав неповну їх невідповідність вимогам ДСТВО, в результаті чого неповністю реалізовано діагностувальну та навчальну функції тестів. Теоретично обґрунтовано та розроблено узагальнену модель тестування знань у майбутніх інженерів-електроенергетиків з дисципліни «Електромагнітні перехідні процеси», яка побудована на основі використання диференційних тестів ознайомчо-орієнтовного рівня, контекстних комплексних тестів ознайомчо-орієнтовного рівня та контекстних комплексних тестів ознайомчо-орієнтовного та понятійно-аналітичного рівня. Експериментальні дослідження підтвердили ефективність розробленої методики тестування знань з дисципліни «Електромагнітні перехідні процеси» у майбутніх інженерів-електроенергетиків.uk_UK
dc.subjectінженер-електроенергетик; методика тестування знань; електромагнітні перехідні процеси; рівні засвоєння знань; класична модель тестування; диференційні тести; контекстні комплексні тести; модель тестування.uk_UK
dc.titleМетодика тестування знань з електромагнітних перехідних процесів у майбутніх інженерів-електроенергетиків.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат-Олейник Юлия Сергеевна.pdf614,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.