Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 2751-2760 из 3612.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022THEORETICAL ASPECTS OF PERSONALIZED MARKETING COMMUNICATIONSObydіennova, Tetiana; Yumaeva, Elvira
2022MODERN MARKETING AS A MANAGEMENT ACTIVITYObydіennova, Tetiana; Novozhilova, Anastasia
2022INTERNET MARKETING COMMUNICATIONS IN BUSINESSObydіennova, Tetiana
2022ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 181 ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇЗапаренко, Г. В.; Гонтар, Т. Б.
2022ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО ІНГРЕДІЄНТУ – НУТ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВКалина, В.С.
2022ВПЛИВ VUCA ТА МАРКЕТИНГУ ДОВІРИ НА КАПІТАЛІЗАЦІЮ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇКононов, О.І.
2022ТРЕТИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ У ВОЄННИЙ ПЕРІОДКандиба, Ю. І.
2022АРГУМЕНТИ ЩОДО ВПЛИВУ МАРКЕТИНГУ ДОВІРИ НА КАПІТАЛІЗАЦІЮ КОМПАНІЙКононов, О.І.
2022ВІЙСЬКОВИЙ ЕКСТРЕМАЛЬНИЙ ТУРИЗМ – ФІКЦІЯ ЧИ РЕАЛІЯ?Ковальчук, Ю. О.; Яковчук, О. В.
2022ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙЄвченко, В.В.; Яценко, Б.В.