Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимченко, О. Б.-
dc.date.accessioned2013-02-19T09:08:41Z-
dc.date.available2013-02-19T09:08:41Z-
dc.date.issued2013-02-19-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2174-
dc.descriptionТимченко, О. Б. Сучасні концепції соціально-етичного маркетингу [Текст] / О. Б. Тимченко ; кер. роботи В. І. Чобіток // XLVII студентська науково-практична конференція (17-20 грудня 2012 р.; м. Харків) : зб. тез доп. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Ч. 5, Т. 1. - С. 47.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.titleСУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Тези студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Timtenco.pdf54,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.