Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРемізанцева, К. О.-
dc.date.accessioned2012-12-10T07:29:10Z-
dc.date.available2012-12-10T07:29:10Z-
dc.date.issued2012-12-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1300-
dc.description.abstractУ статті розглядаються загальні питання розвитку гендерно-збалансованих навчальних програм у вищій школі США. Аналізуються основні гендерні стереотипи, які змінилися під впливом цих програм.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectгендерно-збалансовані навчальні програми, вищі навчальні заклади США, гендерні стереотипиuk_UK
dc.titleРОЗВИТОК ГЕНДЕРНО-ЗБАЛАНСОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ В ВУЗАХ СШАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Remizansteva.pdf358,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.